  • Data: 2006-09-20 10:30:06
    Temat: Re: krotkie: 22% czy ZW ?
    Od: "Zybi" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dokładnie jest tak, że w zależności od tego jak sformułuję ofertę/umowę to
    może to być usługa albo na 22% lobo ZW.
    Inaczej jest z towarem: albo dostarczam np. ryby na 3% VAT albo np. telefony
    na 22% nie ma tej elastyczności.... ja jestem w innej sytuacji. Teraz tylko
    muszę mieć pewność co stracę albo co zyskam w obu wariantach.
    Proszę o odpowiedź.
    Pzdr.,
    Pawel

    PS. Jeszcze raz: dla odbiorcy (kupującego) jest raczej bez róźnicy ile VAT
    bedzie na fakturze... Kwestia sprowadza się jedynie do sprzedającego
    (świadczącego usługę).