  • Data: 2004-10-07 08:02:00
    Temat: Re: księgowość i VAT <-> wspólnoty [?] - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Oct 2004, michal wrote:
    [...]
    >+ Bo jeśli usługodawca stosuje stawke 0% (administrator), a biuro musiałoby
    >+ 22%, to wtedy z czyjejś kieszeni ten Vat trzeba zaplacic... :)

    Nie wnikając w owe 0% ("zw" !!) - to prawda. Takie jest założenie
    VAT: "ktoś" ma go zapłacić :[
    Nie wiem czy znalezienie "administratora" który NIE prowadzi DG
    mogłoby pomóc ominąć VAT... załóżmy że będzie to jego "fucha
    po pracy" (osobista um. zlecenia) nie przekraczająca limitu VAT...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)