  • Data: 2003-04-30 21:25:32
    Temat: Re: pit-36 ostatnie pytanie :)
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co w tym zlego, jesli US przysle na konto firmowe???
    >
    > Mi akurat zwrot nie grozi, ale mialem do PIT-36 doplacic,
    > i doplacilem - przelewem z konta firmowego.
    > Tu na grupie mi radzone, ze to obojetne czy przeleje
    > z firmowego czy prywatnego. Skoro tak jest, to czemu
    > ze zwrotami ma byc taka roznica?
    >
    > Dzieki,
    >
    > latet

    A może dlatego, że:
    1. złożyłem kiedyś zeznanie wspólne z żoną (już 15 stycznia)
    2. była kwota do zwrotu (duża)
    3. ten zwrot był wspólny: pół żony, pół moje
    (podany był na NIP-..., tylko mój rachunek firmowy, żadnych
    prywatnych)
    4. US "oddał" to na moje konto firmowe 15 marca
    5. wyobraziłem sobie taką sytuację, że 16 stycznia rozchodzę się z
    żoną
    i ona 15 kwietnia idzie do US się zapytać gdzie są jej pieniądze
    6. i co wtedy?