  • Data: 2003-04-30 22:07:45
    Temat: Re: pit-36 ostatnie pytanie :)
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy na firmowe (bo jakim prawem )
    > Niby czemu zwrot podatku chcecie na konto firmowe????
    > Moje zwroty wynikają z wspólnego rozliczania małżonków o dużej rozpiętości
    > dochodów.

    Nie rozumiem wciaz o co Wam chodzi z tym firmowym / prywatnym.
    Oba sa MOJE i jest mi obojetne na ktore mi przeleją.
    Czemu piszesz "jakim prawem"?

    Zwrotu wprawdzie nie bede mial, ale naleznosc przelalem
    z firmowego. Rozumowalem tak, ze skoro zaliczki PIT-5
    wysylam z firmowego, to roczne rozliczenie DG (PIT-36)
    tez z firmowego, a ze PIT-36 jednoczesnie sluzy do
    rozliczenia innych zrodel dochodu, oraz zony, to juz wtorna sprawa.
    Motywem przewodnim PIT-36 jest DG, bo jak ktos nie ma DG,
    to sklada PIT-37. Tak rozumowalem.

    Pozdrawiam,

    tk