  • Data: 2006-11-16 12:52:37
    Temat: Re: podatek DG - lopatologia
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-11-2006 o 13:45:52 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > No odliczasz tylko gdy placisz. Jak nie placisz to nie odliczasz
    > (rozumiem, ze to 500 to z zusu jest tak? bo takie tam si elapie jeszcze
    > 530 z gorszami kwota wolna od dochodu...)

    No wlasnie o te 530,08 chodzi :)

    W UoPDOF jest taka ładna tabelka w tórej napisali jak liczyć podatek.
    No i co miesiąc mając kwotę dochodu wystarczy podążać algorytmem z tabelki.
    To jest innymi słowy kwota pomniejszająca podatek albo mówiąc wprost -
    zakamuflowany próg
    zerowy.

    BTW ktoś może wie czemu akurat do liczenia podatku narysowali ładną tabelkę
    a do innych teamtów jak amortyzacja przykłądowo albo KUP albo jakieś inne
    enumeracje
    to nieczytelne artykuły są?

    pozdrawiam