  • Data: 2011-04-04 17:51:19
    Temat: Re: podatek doch. przy sprzedazy mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/4/2011 12:17 PM, Tunia wrote:
    > HELP.
    >
    > Sprzedaje mieszkanie. Jestem beznadziejna, nie sprawdzilam przepisow i wlasnie
    > okazalo sie, ze od 1 stycznia byla nowelizacja ustawy o dochodowym od osob
    > fizycznych. Trwalam w przekonaniu, ze obowiazek zaplaty podatku dochodowego od
    > sprzedazy mieszkania wygasa, jezeli zbycie nastepuje po uplywie 5 lat od
    > nabycia i jednoczesnie - uzyskane srodki przeznaczane sa na zakup mieszkania.
    > Tymczasem zmiana polega na tym, ze okres tych pieciu lat liczy sie od konca
    > roku kalendarzowego, w ktorym nastapilo nabycie!!!

    obowiazuje cie przepisy z dnia nabycia mieszkania, wiec to co sie
    zmienia eraz cie nie obchdzoi.

    zla wiadomosc to taka, ze sobie nie przypominam, aby kiedykolwiek bylo 5
    lat od dnia nabycia.
    zawsze bylo 5 lat od konca roku kalendarzowego, w ktorym sie nabyło.

    wyborcza wlasnie dzisiaj wysmarowala artykul
    http://wyborcza.biz/pity/1,110694,9272600,PIT_y_2010
    __Sprzedaz_mieszkania_i_trzy_podatki.html

    przyznaje, ze tylko zerknalem i nie czytalme, wiec nie wiem jakie babole
    tam powypisywali.