  • Data: 2004-06-02 11:21:16
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał

    > znowu kupa bzdur. Przy wycenie istotą jest CEL. Ten sam rzeczoznawca
    ustali
    > inna wartość rynkową nieruchomości w tym samym dniu dla kredytu
    > hipotecznego, dla sprzedaży, dla egzekucji z nieruchmosci. Nie zrozumiesz
    > tego bo w ogole nie masz z tym kontaktu.

    Zaraz, teraz się już pogubiłem. Jeśli dobrze pojmuję, to taka np.
    tysiącmetrowa działka w centrum Wroclawia może być dzisiaj warta 100 tys.
    PLN, 200 tys. PLN i 1,2 mln PLN jednocześnie?
    Istotnie, nie mam z tym kontaktu, ale taka sytuacja - jeżeli istotnie tak
    jest - nie ma żadnego kontaktu z jakąkolwiek logiką, nawet na poziomie
    elementarnym...
    T.