    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatki.gov.pl - "Dokument w trakcie przetwarzania"
    Date: Sun, 7 May 2023 11:13:08 +0200

    W dniu 07.05.2023 o 09:23, cef pisze:

    > Ja jestem ciekaw jakie pytania Robert zadaje google, że dostaje
    > takie ciekawe podpowiedzi?

    On te głupoty produkuje z głowy, to u niego norma. Nie sprawdza tego, bo
    tak bardzo jest przekonany o swojej zajebistości. Jak jemu się wydaje,
    że coś wie, to na bank musi być tak jak mu się wydaje. Coś gdzieś
    dzwoni, coś gdzieś słyszał... no i mu się pomieszało... ale przed
    napisaniem na grupę nie sprawdzi. A potem brnie w te swoje absurdy i
    broni ich do upadłego.
    Jest ekspertem od respiratorów, budownictwa i cyberbezpieczeństwa...
    "ekspoidów" w policji :):)
    Ja do dzisiaj nie jestem pewien, czy on przypadkiem się nie podszywa pod
    prawdziwego policjanta, bo taki policjant (jak on się przedstawia)
    istnieje faktycznie.
    Policyjny spec od cyberbezpieczeństwa, zabezpieczania komputerów (a
    przynajmniej on tak twierdzi, że się takimi rzeczami właśnie zajmuje)
    itd. nie odróżnia kodów wysyłanych przez aplikację e-deklaracje od kodów
    HTTP? Porada z wciskaniem F5 w przeglądarce żeby zmienić status
    dokumentu na serwerze e-deklaracji? Serio? Nie wie jaka jest poprawna
    pisownia "eksploid"? To... to brzmi tak niewiarygodnie, że aż prawdziwie ;)

    Nie śmiałbym się z takiej porady, gdyby to napisał "zwykły" człowiek -
    ot, nie bardzo rozumie jak to działa, napisał, chciał dobrze, chciał
    komuś pomóc na grupie, a potem podziękował za sprostowanie. Ale
    policjant przedstawiający się jako spec od cyberbezpieczeństwa? Przecież
    to jest ośmieszanie tej instytucji.

    A najbardziej śmieszne w nim jest to, gdy się irytuje, że ja się niby z
    nim ZAWSZE nie zgadzam, dla zasady :) Że cokolwiek on napisze na grupie
    (głównie na grupie prawo), to ja zawsze muszę napisać, że tak nie
    jest... że robię mu na złość :)
    Nosz kurde, przecież to nie moja wina, że tak często produkuje głupoty :)
    Owszem, mogę to olać i tych głupot nie prostować, ale mi się nie chce i
    szkoda mi ludzi, którzy będą to później czytać i wezmą jego twórczość na
    poważnie, bo przecież on to podpiera autorytetem policjanta,
    profesjonalisty...

    > Bo gdzieś na innej grupie ostatnio też
    > widziałem wpis Roberta z jakimś niszowym rozwiązaniem i chętnie bym
    > zajrzał na inne grupy,
    > które Robert subskrybuje :-)

    Aż takim masochistą nie jestem żeby sprawdzać gdzie on jeszcze się
    produkuje. Wystarczają mi te grupy, które sam subskrybuję ;)

    Pozdrawiam
    Piotr