  • Data: 2002-09-29 18:13:32
    Temat: Re: pomocy!!!!!!!!!!!
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MAM PROBLEM RODZICE PRZEKAZALI NA MNIE SWÓJ MAJĄTEK (GOSPODARSTWO ROLNICZE
    > UDZIAŁEM W DOMU-OK 1/4) I DOŻYWOCIEM BABCI .
    nie wiem jak można mieć udział w nieruchomości określony "ok. ileś tam"
    na marginesie, ciekawe za co babcia dostała dożywocie?

    .JAK ZROBIĆ LEGALNI WSZYSTKO ZEBY URZĄD SKARBOWY ZABRAŁ MI JAK
    > NAJMNIEJ LUB WOGLE NIC.
    krótko mówiąc, chcesz zalegalizować to co wcześniej zrobiłeś niezgodnie z
    prawem. normalnie US rąbnąłby cię na 75% jako dochód z nieujawnionego źródła
    no ale teraz masz szansę wszystko zalegalizować za jedyne 12%

    SŁYSZAŁEM ZE JEST JAKAŚ USTAWA ZE MOZNA OTRZYMAĆ
    > PIENIĄDZE NA PRZECHOWANIE (ZA TO NIE PŁACI SIĘ PODATKU) I TRZYMAĆ JE DO
    > ...USRANEJ ŚMIERCI.
    pewnie chodzi o kodeks cywilny, problem tylko w tym, że ty za bardzo nie
    możesz podciągnąć otrzymanych pieniędzy pod depozyt nieprawidłowy, bo po
    prostu je już wydałeś, czyli już nie ma depozytu.

    pozdrav
    siepacz