  • Data: 2010-12-07 11:40:04
    Temat: Re: pośrednictwo hostingu a remanent
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.12.2010 12:27, grzegorz wrote:

    > I jak w końcu zostały zaksięgowane te "roboty w toku" czyli software?
    > Nawet taki na który jest licencja roczna i koszt powiedzmy 300 zł?

    Tak jak napisałem wcześniej, to był software na zamówienie, więc wpisany
    był w kol. 12 i 13. Skarbówka uznała że `roboty w toku` to nie tylko
    wartość towarów/materiałów z kol. 10 (w moim przypadku 0zł), ale też
    robocizny. Doradca podatkowy chciał iść z tym do WSA, zwłaszcza że wtedy
    jeszcze art. 24 updof nie zawierał `robót w toku`, ale kwota była na
    tyle mała że stwierdziłem że nie mam czasu na przepychanki i
    zastosowałem się do interpretacji.

    --
    Tomek