  • Data: 2014-03-20 20:42:23
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.03.2014 17:24, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-20, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Podałem pierwszy z brzegu. PKB. Nie pasuje Ci.
    > Widzę dwa wyjścia. Albo będę Ci kolejne wskaźniki rzucać (np. PKB na głowę
    > mieszkańca, możemy posiłkować się indeksem HDI), albo sam wybierz jakiś
    > i podaj dlaczego taki.

    ja wybralem - dzien wolnosci podatkowej.

    i pytam czemu ponad polowe mi zapierdalaja.

    i dlaczego mam sie cieszyc, ze zapierdalaja mi ponad polowe.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l