  • Data: 2004-12-17 19:42:18
    Temat: Re: rejestr vat
    Od: ArEkPekAlSkI <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Dec 2004 22:09:11 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> napisał:

    > On Thu, 16 Dec 2004, ArEkPekAlSkI wrote:
    > [...]
    >
    > Wyrażam stanowczy sprzeciw wobec takiemu *ujęciu* kwestii "co ujmować
    > w ewidencji" :) !
    > Fakt niemożności odliczenia o niczym nie przesądza.
    > Odpowiedź jest w ustawie: ewidencja ma być tak prowadzona żeby ujmowała
    > wszystko "co jest potrzebne do prawidłowego sporządzenia deklaracji
    > VAT". Czyli podatnik musi sam sobie umieć odpowiedzieć: czy dany
    > zapis *u mnie* wpłynie na deklarację VAT ?
    > Jeśli coś jest *nie*potrzebne... to zgoda.
> [...]
    To nie rzecz w tym co wplynie a co nie. Wiadomo, nawet paliwa do
    samochodow nie spelniajacych wzoru wiadomego nie wrzucisz w zakupy vat ,
    tyle ze osobna ewidencje wygodnie miec , bo informacja o kwocie podatku
    naliczonego od paliw nie podlegajaca odliczeniu wpisujesz gdzies tam na
    koncu vatu7. A o% i zw zgadza sie. Przyznaje, ze bardziej odnosilem sie do
    przypadkow wogole z vatem nie zwiazanych, bo przedmowca pytal nawet o
    ujecie list plac, amortyzacji itp.itd.
    zdrowka
    Ars