  • Data: 2007-07-04 12:11:04
    Temat: Re: spóżniona wpłata VAT
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Jul 2007 12:55:48 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > Stąd mówię, że trzeba nie dać się "zegzekucjować" :), ale skoro
    > zostawili taką furtkę to dam rękę że ktoś z tego korzysta.

    Nie widzę żadnej korzyści ani dla małego, ani dla dużego, że zamiast
    zapłacić 100tys, zapłaciło się 20tys, ma się 100tys długu w US (a więc
    żegnaj zaświadczenie o niezaleganiu), US może ci siedzieć na wszystkich
    kontach a odsetki rosną. No ale ja może ja za mały jestem żeby uznać 11%
    kredyt z 20% prowizją za korzystny :).

    A poza tym, wydaje mi się że US mógłby te 20tys przywalić jeszcze raz.

    p. m.