  • Data: 2003-03-06 08:17:21
    Temat: Re: umowa najmu - jak?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 5 Mar 2003, Witek Pluszczak wrote:

    >+ Cze:o))

    :)
    [...]
    >+ > Dowolny okres, AFAIK.
    >+ > *Oczywiście* - prawo daje możliwość powołania się na przedawnienie.
    >+ > Ale przedawnienie *nie* działa z mocy prawa !
    [...]
    >+ Spokojnie :o)))
    >+ Wszystko co trza było opłacałem w terminie i wogule ...
    [...]
    >+ Pomyślałem, że skorzystanie w tej sytuacji z przedawnienia będzie łatwiejsze
    >+ niż wyciąganie starych pism z szuflady. Zastanawiam się czy zareagować na to
    >+ wezwanie jakimś pismem,

    Może im napisz iż: "niezależnie od braku podstaw do roszczenia
    zwracasz uwagę że roszczenie uległo przedawnieniu i w 'razie
    gdyby' - na przedawnienie się powołasz".
    Albo poczekaj co dalej będzie :), skoro pismo masz.

    BTW: przedawnienie może się liczyć od niektórych "ruchów" w sprawie
    należności, tak że może być istotne (z p. widzenia przedawnienia,
    nie zasadności żądania) z kiedy są poszczególne pisma.
    [...]
    >+ Na razie mają cykl 5-cio letni, czyli synchroniczny do połowy
    >+ cyklu słonecznego :o))))

    Może ich pobudza ?? W której fazie jesteśmy, bo nie śledzę ? :)

    >+ Pozdrawiam !

    wzjm ! - Gotfryd