  • Data: 2002-03-19 14:29:18
    Temat: Re: wypoweidzenie!
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > jedna drobna uwaga
    > Kodeks Pracy, art. 30 § 2'."Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący
    > tydzień lub miesiąc albo ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę
    > lub w ostatnim dniu miesiąca."
    > Jeden dzień, a może namieszać ....
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof

    czyli np. daje mu wypowiedzenie 19 marca /wtorek/ o termin dwutygodniowego
    wypowiedzenia upływa z dniem 6 kwietnia /sobota/, tak... ale do 6 kwietnia
    włacznie?
    a jeżeli dam mu wypowiedzenie 22.03 /piątek/ to okres wypowiedzenia kończy
    sie też 6 kwietania /sobota/ , tak? nie wiem czy dobrze to rozumiem???
    a jak go można zwabić do pracy, można mu zmienić np. od dnia 15 marca że ma
    pracowac w systemie 8 godzinnym, oczywiście tak żeby wszystko co do godzin
    się zgadzał, czyli 40 godz./tyg??
    Kasia L.