  • 1. Data: 2004-06-17 14:01:52
    Temat: Transakcje z kantorami
    Od: "Cobaltus" <s...@s...pl>

    Witam
    Czy spolka z o.o. moze kupowac i sprzedawac walute w kantorze? Wiem ze osoby
    fizyczne prowadzace dzialalnosc gosp.tak, ale czy sp. z o.o. tez? i Drugie
    pytanie: Czy od maja br. zmienily sie zasady wyliczania delegacji
    zagranicznych?
    Pzdr.
    Malgosia B.

  • 2. Data: 2004-06-18 07:10:40
    Temat: Re: Transakcje z kantorami
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > Witam
    > Czy spolka z o.o. moze kupowac i sprzedawac walute w kantorze? Wiem ze
    osoby
    > fizyczne prowadzace dzialalnosc gosp.tak, ale czy sp. z o.o. tez?
    tak

    i Drugie
    > pytanie: Czy od maja br. zmienily sie zasady wyliczania delegacji
    > zagranicznych?
    hm szczerze mowiac nie slyszalam o zmianach ..

    ata