  • 1. Data: 2004-06-17 13:06:40
    Temat: zwolnienie podmiotowe
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jak to jest po nowemu? Czy rozpoczynajac czynnosci podlegajace VAT jezeli
    nie chce placic VAT-u z powodu niskich obrotow musze wybrac zwolnienie czy
    jestem zwolniony z mocy prawa i dopiero po przekroczeniu obrotu staje sie
    platnikiem VAT.

    Adam

  • 2. Data: 2004-06-17 13:09:07
    Temat: Re: zwolnienie podmiotowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Adamski napisał:

> [...]
    > jestem zwolniony z mocy prawa i dopiero po przekroczeniu obrotu staje sie

    Jestes zwolniony z mocy prawa.

    Zmienili to jakieś 2 lata temu, porzednio było sie z mocy prawa
    podatnikiem VAT i sporo osob mało przez to kłopoty. Jak się czlowiek nie
    zorientowal że by default jest VATowcem to sie budził z pismem z US
    informującym że nie składał deklaracji, nie złożył zgłoszenia
    rejestracyjnego i ze go to będzie sporo kosztować.
    Teraz mamy bezpieczniejsza sytuacje :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-17 14:16:50
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > informującym że nie składał deklaracji, nie złożył zgłoszenia
    > rejestracyjnego i ze go to będzie sporo kosztować.

    Dzieki

    Adam