  • Data: 2007-03-15 08:39:52
    Temat: Zaliczki należne a zapłacone - PIT36
    Od: "Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Rozpoczynając działalność w grudniu oczywiście nie płaciłem żednej zaliczki
    na dochodowy za ten miesiąc (rozliczenie w zeznaliu rocznym) i tu moje
    pytanie:

    Czy do pola 62 którego nagłówek brzmi 'należna zaliczka, w tym zaliczka
    pobrana przez płatnika' należy rzeczywiście wpisać kwotę należnej zaliczki
    tak jak głosi nagłówek czy faktycznie zapłaconej.

    Wydaje mi się, iz druga opcja jest poprawna (zaliczka wpłacona czyli w moim
    przypadku zero), ale czy na pewno?