  • 21. Data: 2007-08-30 07:58:31
    Temat: Re: Allegro - sprzedaż roślin z hodowli
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Aug 2007, mvoicem wrote:

    > [1] - pomijając takie drobnostki jak konieczność prowadzenia KPIR,

    ...tak...

    > spędzenia kilku godzin miesięcznie w okolicach 20tego,

    ...nie.
    Raz na kwartał :)
    A reszta znowu niestety "tak".

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-09-04 06:39:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Aug 2007, t...@o...pl wrote:

    > Póki nie zaczniesz tym handlować, to nikt się nie doczepi.
    > Więc wystarczy przed rozpoczęciem handelku zarejestrować DG,
    > remenanetem wrzucić towar na stan - i cieszyć się z rosnącego stanu konta :)

    Przyznam, że mam obawy - dlaczego traktujesz żywą roślinę jak "rzecz",
    ujmując ją w remanencie jako towar?
    Na mój gust dla celów PDoOF to jest osobna kategoria, inaczej
    opodatkowana, kiedyś przeglądałem - ale nie chce mi się szukać :)
    Coś było o "ryczałtowym" rozliczaniu (PDOF, nie w ustawie o ryczałcie!)
    oraz... no właśnie, chyba się toto remanentuje (przy nie korzystaniu
    z ryczałtu), ale chyba odrębną kategorię (nie jako towar)...
    W sumie pytam, bo nie chce mi się przegryzać, ale mgliście pamiętam że
    zapiski okołorolnicze w PDoOF są :)

    pzdr, Gotfryd