  • 11. Data: 2007-07-25 16:41:05
    Temat: Re: Ja uzyskać NIP dla nieletniego?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv03z2s6ipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Proponuje zebys zalozyl sobie na mnie killfile, chyba ze kreci cie
    > taka przepychanka, ale wtedy tez wrzuc mnie do killfile - wbrew
    > instynktom, pls.

    Moze zauwazyles, ze twoje placzliwe podejscie do tematu jest smieszne nie
    tylko dla mnie.
    Wiec zaloz sobie killfile na grupe i idz plakac gdzie indziej. Odpowiedz jak
    uzyskac nip juz dostales. Normalnie sie nie da sie.
    NIP zostanie nadany w momencie podjecia pierwszej pracy.
    No chyba, ze zlozysz falszywe oswiadczenie w US, ale to na swoja wlasna
    odpowiedzialnosc.

  • 12. Data: 2007-07-25 16:52:09
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 18:41:05 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Moze zauwazyles, ze twoje placzliwe podejscie do tematu jest smieszne
    > nie tylko dla mnie.
    > Wiec zaloz sobie killfile na grupe i idz plakac gdzie indziej.

    OK miszczu! Ale pozwol ze tylko na ciebie sobie zaloze.

    > Odpowiedz jak uzyskac nip juz dostales. Normalnie sie nie da sie.
    > NIP zostanie nadany w momencie podjecia pierwszej pracy.

    Dziękuję za streszczenie ustawy, ale nie o to pytałem.
    "Niedasistom" już dziękuję.

    > No chyba, ze zlozysz falszywe oswiadczenie w US, ale to na swoja wlasna
    > odpowiedzialnosc.

    Znaczy że za poprzednie odpowiedzi brałeś odpowiedzialność,
    Jaki więc masz numer doradcy podatkowego, imię oraz nazwisko?
    Chiałbym złożyć zażalenie do izby doradców na niemerytoryczne odpowiedzi
    udzielane w ramach porady.

  • 13. Data: 2007-07-25 17:02:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv0447xxipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    Calkowite kopoty nie dosc, ze z czytaniem, to jeszcze z rozumieniem tego co
    sam piszesz
    Idx kolego, wsadz sobie glowe do kibla, trzasnij deklem i spusc wode. Moze
    znormalniejesz.
    Narazie idz sie rzucac gdzie indziej. Wyjedz do jakiejs Afryki, tam nipu od
    ciebie nie beda chcieli.

  • 14. Data: 2007-07-25 17:05:29
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 19:02:05 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > Moze znormalniejesz.
    > Narazie idz sie rzucac gdzie indziej. Wyjedz do jakiejs Afryki, tam nipu

    :)

    Nie martw sie, mają być podwyżki dla referentów, koło 50zł ;)

  • 15. Data: 2007-07-25 17:30:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv05rfr8ipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > :)
    >
    > Nie martw sie, mają być podwyżki dla referentów, koło 50zł ;)

    Masz jeszcze jakies pytania na temat NIP to chętnie ci odpowiem.

  • 16. Data: 2007-07-25 17:31:46
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-07-2007 o 19:30:21 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > <t...@o...pl> wrote in message

    > Masz jeszcze jakies pytania na temat NIP to chętnie ci odpowiem.

    Dzięki, na razie to wszytsko :)

  • 17. Data: 2007-07-25 17:42:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv06y8wdipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Dzięki, na razie to wszytsko :)

    Prosze bardzo.

  • 18. Data: 2007-07-25 19:43:54
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 18:03
    (autor Wojtek Malina
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f87s84$aqn$1@inews.gazeta.pl>):

    > Hmmm, ale te 6 czynnosci 99% obywateli robi raz jedyny raz w zyciu.

    Pacz Tomiemu na usta: Zleceniodawcom się nie chce i szczeniaka olewają i
    zamawiają gdzie indziej. Więc młody chce nipa, żeby przestać być do tyłu
    względem konkurencji z nipem...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 19. Data: 2007-07-25 19:46:05
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 18:41
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f87uet$k7j$1@inews.gazeta.pl>):

    > Moze zauwazyles, ze twoje placzliwe podejscie do tematu jest smieszne nie
    > tylko dla mnie.

    Gdzie ty widzisz płacz? Jakieś przegrzanie od słońca masz?

    > NIP zostanie nadany w momencie podjecia pierwszej pracy.

    No więc skup się wiciu... nie chcą mu jej dać podjąć z obawy przed
    formalnościami, więc chce te formalności sam odklepać, żeby mieć spokój i
    móc dostać pracę. Czaisz?

  • 20. Data: 2007-07-25 19:48:56
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 18:18
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f87t47$ej8$1@inews.gazeta.pl>):

    > Strasznie skomplikowane czynnosci trzeba wykonac. Niesamowite. Moze ty sie
    > do zadnej pracy nie zabieraj, bo to przerosta twoje mozliwosci rozumienia
    > skomplikowanych rzeczy.

    Na razie to zrozumienie prostych rzeczy przerasta ciebie... Jakbyś wyłączył
    na chwilę dres, a włączył mózg, to byś zauważył, że Tomek czy też
    potencjalny pracownik chętnie te czynności przejdą. A nie chce przejść
    zleceniodawca, który z definicji jest leniwy i chce dostać alles jak
    najwygodniej, więc wybiera zleceniobiorców mniej kłopotliwych.