  • 31. Data: 2006-04-12 18:33:43
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > nie
    >
    > Ale wówczas klient tylko i wyłącznie wyłudza usługę, co stanowi
    > wykroczenie.

    Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic nie
    robi?

    Tutaj mamy do czynienia z ewidentnym zaniedbaniem ze strony usługodawcy,
    który za wszelką cenę chce grac role pokrzywdzonego.

    M.

  • 32. Data: 2006-04-12 19:42:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic nie
    > robi?

    Robi, aktywnie używa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 33. Data: 2006-04-12 20:42:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > Robi, aktywnie używa.

    I potrafisz to udowodnić? :-) Potrafisz również wykazać, że wprowadził
    Cię w błąd?

    M.

  • 34. Data: 2006-04-12 21:00:40
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Robi, aktywnie używa.

    A w umowie masz zakaz?

  • 35. Data: 2006-04-12 21:02:25
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty?

    Niezamawianej?
    Nijak.

  • 36. Data: 2006-04-12 21:32:46
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > ROTFL
    >
    > Nawet niesławna telekomuna po rozwiązaniu z reguły odcina "sygnał" w
    > kabelku.

    Eee... :-)
    Tak sobie teoretyzujesz, prawda? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 37. Data: 2006-04-12 21:39:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl...

    > Na demontaż

    Ty chyba z księżyca spadłeś.

    Klient ma ci oddać sprzęt, albo zapłacić kwotę przewidzianą w umowie.
    I tyle w tym temacie.

  • 38. Data: 2006-04-12 21:40:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Nie chce mi się. Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z
    > moich praw.
    > On nie ma prawa korzystać z usług.

    To mu ją wyłącz.

  • 39. Data: 2006-04-12 22:04:46
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał
    > w wiadomości news:

    > Niezamawianej?
    > Nijak.
    No właśnie. Tak mi się skojarzyło z oferowaną i naliczaną klientom (choć
    nie zamawianą przez nich) usługą świadczoną swego czasu przez Polkomtel.
    Chodzi mi o tzw. "monitorowanie rozliczeń" polegające na wysyłaniu po 7
    dniach od upływu terminu płatności SMSa z informacją o tym upływie i
    dopisywaniu do kolejnej faktury ok. 4 zł + VAT (ustawowe odsetki za 7
    dni osiągnęłyby taką wartość od kwoty kilku tysięcy zł - mało kto płaci
    tak wysokie rachunki). Zdaje się, że oferujący tę usługę wbrew woli
    klientów musiał sie wycofać z jej świadczenia, prawda?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 40. Data: 2006-04-12 22:08:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    R2r napisał(a):

> [...]
    > tak wysokie rachunki). Zdaje się, że oferujący tę usługę wbrew woli
    > klientów musiał sie wycofać z jej świadczenia, prawda?

    W zasadzie nie ze świadczenia, a z pobierania pieniędzy za jej
    "świadczenie".

    M.