  • 51. Data: 2006-04-13 16:24:39
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > W jakiej umowie? Przecież umowę rozwiązał.

    Co nie znaczy że nie obowiązują zapisy regulujące tryb rozwiązania i
    konsekwencje takiego a nie innego postępowania post factum.

  • 52. Data: 2006-04-13 17:48:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Pod jaką konsekwencją?

    Tu mnie masz...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 53. Data: 2006-04-13 19:22:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Wezwanie do opłaty za sprzęt. Najlepiej przedsądowe, aby nie bawić się w
    > seryjną korespondencję i od razu wyczerpać wszelkie warunki uprawniające
    > do założenia sprawy. Na telefony nie odpowiada, więc...

    No to zrób to.

  • 54. Data: 2006-04-13 19:24:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tu mnie masz...

    zapewne pod żadną, ale to nie zwalnia klienta z oddania sprzętu.
    Po prostu powinien go oddać w terminie zgodnie z regulaminem, lub w
    rozsądnym terminie jeślit tego regulamin nie określa, a sprzęt został mu
    wypożyczony.
    Potem można wezwać klienta do zwrotu sprzętu lub zapłaty jego ceny,
    apotem iść z tym do sądu.

    Z tym, że jak w regulaminie nie masz nic napisane, to po za żądaniem
    zwrotu nic więcej klientowi zrobic nie możesz.

  • 55. Data: 2006-04-13 19:56:35
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Tu mnie masz...

    Pozostaje nauczka na przyszłość i szybka zmiana umowy.

  • 56. Data: 2006-04-15 21:24:43
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > Fakt świadczenia usługi jest możliwym powodem. Bity są przesyłane, fakty
    > logowań w imieniu klienta w serwisach typ allegro i banki z mojego IP
    > mają miejsce. Jeżeli nie jest to świadczenie usługi, to co? Klient zna
    > warunki i korzystając z usługi chyba je akceptuje?

    A PT znasz? Bo tam stoi że swiadczenie usług telekomunikacyjnych
    następuje po podpisaniu umowy z Abonenetem, pod rygorem NIEWAŻNOSCI!
    A teraz leć tnij kabel, bo Cię klient z torbami puści!

    --
    TLZ.| Chcesz dzwonić za grosze? Rozliczać czas połączeń sekundowo?
    http://www.actio.pl/index.php?idpartner=262

  • 57. Data: 2006-04-18 05:21:14
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości news:e1ibgu$omb$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w
    wiadomości

    > Ale ja nie muszę tego robić. Poza tym wtedy nie wystąpiłby powód do
    > naliczania abonamentu.

    Coś mi się wydaje że chcesz od klienta wyłudzić zapłatę (w sposób
    nieuczciwy).
    Trzeba było odciąć sygnał i już.
    Ja będąc Twoim klientem też bym korzystał do końca możliwości - i grosza
    byś odemnie nie wyciągnął.
    Ja też nie odcinam od razu klientów ale robię to z cała świadomością że
    nie będę miał z tego profitów.
    I przynajmniej rozstajemy się w zgodzie.

    ;)

  • 58. Data: 2006-04-18 05:22:43
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości news:e1j2ht$j3b$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "kermit" <d...@d...cds> napisał w wiadomości
    >
    > Nie chce mi się. Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z
    moich
    > praw.
    > On nie ma prawa korzystać z usług.

    Ale też nie ma obowiązku niekorzystania skoro ma sygnał w gniazdku.
    Nie korzystasz z rozszerzonej kablówki jak monter się pomyli?
    A może od razu lecisz do firmy i zgłaszasz że masz za dużo?

    Chyba jednak trujesz d....

  • 59. Data: 2006-04-18 05:24:27
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Powoli dochdzę zresztą do wniosku, że to taki "pOLSKI"
    przedsiębiorca,
    > który myśli jak by tu jeszcze trochę kasy wyrwać od osoby, która
    > zrezygnowała z usług.

    Dokłądnie tak - a na dodatek nie ma administratora który przekierowałby
    połóączenia na plansze - "Na dziś już koniec".

  • 60. Data: 2006-04-18 05:33:44
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości news:e1j2e7$im6> Kupujesz bilet PKP Poznań - Konin. Nie
    wysiadasz w Koninie, ponieważ nikt
    > Cię nie wyrzucił z wagonu.

    A poprosiłeś konduktora żeby Cię poinformował jak będzie Konin?

    > Tankujesz na automatycznej stacji i wpłacasz za 20 litrów, automat nie
    > odcina po nalaniu 20 litrów i leje do pełna. Należy się zapłata?

    Nie bo automat ma być sprawny.
    A jak automat odlicza 2 litry za litr - nie zapłacisz?
    Nawet nie będziesz wiedział ;)

    > Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty? Czy aktywność
    > przejawiona przez kupującego w celu korzystania nie jest podstawą do
    > zapłaty?

    Nijak - masz zamówienie (czy umowę) na usługę?
    Nie masz? To po co świadczysz?
    Ryzyko handlowe - może klient zapłąci. A jak nie to w plecy kolego.