  • Data: 2008-11-11 08:27:31
    Temat: Korekta faktury z roku poprzedniego
    Od: Andrzej <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z fakturą korygującą, która dotarła do mnie ponad rok od
    zdarzenia. Było tak:

    1. Lipiec 2007 - szkolenie, wystawiona faktura VAT
    2. Grudzień 2007 - wystawiona faktura korygująca F. za lipiec - ale ta
    faktura gdzieś zgubiła się nie dotarła do mnie (wysłana pocztą)
    3. Październik 2008 - firma szkoleniowa dosyła duplikat faktury korygującej

    Dwie ważne uwagi:
    - Są to usługi szkoleniowe, więc nie ma tam VAT'u
    - Faktura nie zmienia wielkości mojego rocznego dochodu, ale wpływa
    proporcjonalnie na wartość kosztów i przychodów.

    I co powinienem z tym badziewiem zrobić?

    Andrzej