  • 111. Data: 2011-03-01 11:53:28
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Mane <m...@g...pl>

    > UPRowska bzdura. Polaków tylko przymusem ubezpieczeń można zmusić do
    > zadbania o swoją przyszłość. Większość przepije kasę zamiast się
    > ubezpieczyć.

    Wolę przepić sam, niż ma ją przepić ktoś inny :)

  • 112. Data: 2011-03-01 11:54:39
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-01 12:07, Liwiusz pisze:

    > A dlaczego to on ma wykazywać? Są programy partii, czy choćby CAS,
    > poczytaj, to dowiesz się jakie są na to pomysły.

    Programy partii, to wiesz gdzie mozna wlozyc...

  • 113. Data: 2011-03-01 11:56:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-03-2011 12:51, mihau pisze:

    > Zlikwidować ZUS, a dopóki nie umrze ostatni, który coś ZUSowi dał -
    > emerytury wypłacać bezpośrednio z budżetu. Żeby się zbilansowało,
    > można:
    > 1. spieniężyć majątek ZUS,

    Kto to kupi?

    > 2. sprzedać PKP i inne niedochodowe państwowe spółczyny,

    Kto to kupi?

    > 3. podnieść akcyzę na wódę i papierosy,

    I wynagrodzenia celników.

    > 4. podnieść VAT.

    Jak znaleźć pół sejmu samobójców?

    > Myślisz, że nie wystarczy?

    Fantazje...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 114. Data: 2011-03-01 11:56:40
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:26, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Coś ty się z mkarwanem na głowy pozamieniał? Rzucasz jakieś dane to je
    > uzasadnij. Ja ci na przykładzie sprawozdania za 2009 pokazałem, że
    > kłamiesz i to bezczelnie bo aż czterokrotnie zawyżasz wydatki. Teraz
    > twoja kolej wykazania, że nie wykazałem jeszcze wydatków na kwotę około
    > 10 miliardów złotych idących na marmury i pensje.
    > ---------------
    > Ja Ci nie będę tłumaczył rzeczywistych kosztów ZUS. Nie jestem
    > nauczycielem, a Ty mi nie płacisz za naukę.

    Czyli nie masz żadnych danych na poparcie twoich wyssanych z brudnego
    palca 11%. Widocznie lubisz robić z siebie idiotę.

    > Pisałeś o tych konkretnych składkach idących do ZUS. Z tych składek nie
    > idą pieniądze na wypłatę świadczeń KRUS. Zachowuj odrobinę dyscypliny
    > umysłowej.
    > ==============
    > Przez to że rolnicy nie płacą normalnych składek, to emeryci muszą być
    > opłaceni z MNIEJSZEJ ILOŚCI płatników. Rozumiesz? (retoryczne, wiem że nie)

    Pisałeś o wydatkach ze składek Zusowskich. W ten sposób jak powyżej
    możesz do tych wydatków dodać finansowanie budowy stadionów, czy wydatki
    na oświatę.

    MD

  • 115. Data: 2011-03-01 11:59:02
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:05, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Błędnie zakładasz, że nie umiem myśleć i nie przewiduję konieczności
    > zabezpieczenia się na starość.

    > I niech przepijają. Trzeba później o tym pamiętać i być twardym aby nie
    > pomagać przez wymuszone podatki.

    Jeśli tych co przepiją byłaby większość to potem i tak przyjdą do ciebie
    żeby ci zabrać ( a dosłownie pod Sejm). I tak będziesz na nich płacić.

    MD

  • 116. Data: 2011-03-01 11:59:51
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:31, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wziąć kasę na emerytów. Pisałem kilka razy w innych wątkach na pregu.
    > Nie będę się powtarzał.

    Napisał że z prywatyzacji szkół :)

    MD

  • 117. Data: 2011-03-01 12:00:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:59, Mario pisze:

    > Jeśli tych co przepiją byłaby większość to potem i tak przyjdą do ciebie
    > żeby ci zabrać ( a dosłownie pod Sejm). I tak będziesz na nich płacić.

    Doświadczenie pokazuje, że zabierać przychodzą młodzi i silni, a nie
    starzy i słabi.

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2011-03-01 12:02:32
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Nie czytam "pręga". I nie mam najmniejszego zamiaru. Jakbyś nie zauważył
    > - wątek jest crosspostowany na inną grupę. Podaj link do swoich tez -
    > chętnie poczytam. Całości Twojej twórczości poznawać czasu nie mam.

    www.google.pl
    Wpisz w wyszukiwarkę moje nazwisko i wątki ze stycznia i lutego br.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 119. Data: 2011-03-01 12:04:38
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Ani żołnierze ani rolnicy nie mają składek wypłacanych z pieniędzy ZUS.
    > Ani grosz Twojej składki opłacanej do ZUS nie idzie na żołnierzy czy
    > rolników, bo to są wypłaty finansowane pośrednio lub bezpośrednio z
    > budżetu państwa (dla niekumatych - z podatków; PIT, CIT, VAT itd).

    ZUS jest podatkiem podobnie jak VAT, PIT itp.
    Co za różnica którą drogą? Przecież jak brakuje na emerytury to bierze się z
    podatków pozostałych, a jak po wojnie było dużo składek, to one posłużyły do
    wydatków budżetowych niezwiązanych z emeryturami.
    ZUS nie jest składką, tylko PODATKIEM. Coś w rodzaju pogłównego zależnego od
    dochodu, który karze tylko pracujących i nagradza bezrobotnych.

  • 120. Data: 2011-03-01 12:05:59
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:45, Liwiusz pisze:

    > Napisałem.

    Napisałeś, że "takie ubezpieczenie można sobie wykupić o wiele mniejszym
    kosztem"

    Oraz: "Nic nie pisałem o prywatnych ubezpieczeniach."

    A także: "Nie każdy musi mieć podstawę do składki jako 60% średniej
    pensji, czy ile tam jest."

    Nigdzie nie napisałeś w jaki sposób można mieć legalnie taniej.

    MD