  • 31. Data: 2007-11-18 12:48:38
    Temat: Re: Księgowanie kosztu w KPiR
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    [...]

    > Jego interesowało jak najbardziej legalistycznie wrzucić w miesiącu
    > następnym, więc może sobie "przypasować" przepis :)

    Miałbym jeszcze pytanie uzupełniające - kiedy mam odliczyć VAT przy tej
    amortyzacji 100%? Zakładam, że zgodnie z datą wystawienia/wpływu faktury,
    nawet jeśli amortyzacji dokonuję w nastepnym miesiącu. Dobrze myślę?

    --
    Wojciech Bancer

  • 32. Data: 2007-11-21 00:54:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Nov 2007, Wojciech Bancer wrote:

    > Miałbym jeszcze pytanie uzupełniające - kiedy mam odliczyć VAT przy tej
    > amortyzacji 100%? Zakładam, że zgodnie z datą wystawienia/wpływu faktury,
    > nawet jeśli amortyzacji dokonuję w nastepnym miesiącu. Dobrze myślę?

    IMO tak.
    Oczywiście można VAT odliczyć *również* w miesiącu następnym, ale to
    w myśl ogólnie dopuszczalnej zasady (nie tylko ST).

    pzdr, Gotfryd