  • 1. Data: 2003-11-24 09:05:13
    Temat: Re: Ku pokrzepieniu
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Chwila.
    > A jak w oparciu o KP można komuś odebrać już przyznaną premię ?? :>
    >
    > System jest jaki jest... (nie bić, nie ja wymyślałem - pewnie
    > MF też woli wykazać się ilością *wszczętych* postępować przy
    > składaniu raportów rządowych do Sejmu :>).

    Jeśli premia jest nie do ruszenia to być może dałoby się zahaczyć
    zaangażowany w proceder kompleks skarbowo-prokuratorsko-wojskowy
    np. z paragrafu o spowodowanie szkód wielkich rozmiarów.
    A stąd juz krok do nakazu naprawienia szkody, co niekoniecznie
    musiałoby się skończyć tylko na premii.
    Tak sobie tylko głośno myślę ;-)

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm., Pix

  • 2. Data: 2003-11-24 19:05:54
    Temat: Ku pokrzepieniu
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=wiadomosci&id=2639
    74&commentReply=0#comments
    "PAP: Naczelny Sąd Administracyjny uchylił wcześniejsze decyzje organów
    skarbowych i uznał, że Optimus nie wyłudzał VAT, eksportując komputery i
    sprowadzając je z powrotem do Polski. Oznacza to, że spółka dostanie około
    17 mln zł zwrotu tego podatku...."

    Ja się pytam o nazwiska urzędników -darmozjadów i pierdzistołków, którzy
    wzięli za to premie: JAK za to zapłacą ?

  • 3. Data: 2003-11-24 22:26:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Nov 2003, SP9LWH wrote:

> [...]

    MF też woli wykazać się ilością *wszczętych* postępować przy
    składaniu raportów rządowych do Sejmu :>).

    "więcej statków utonęło wskutek braku znajomości podstaw logiki,
    niż nieznajomości podstaw nawigacji". To ("z głowy") z admirała
    Nelsona, nigdy nie pamiętam czy tam były "statki" czy "okręty",
    ale sprawdza się IMHO w obu przypadkach. I nie tylko.

  • 4. Data: 2003-11-25 14:35:51
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    jan.zabrze.pl...

> [...]
    > [...]
    >
    > Chwila.
    > A jak w oparciu o KP można komuś odebrać już przyznaną premię ?? :>

    No ale skoro jego decyzja naraza Skarb Panstwa na zwrot 17 mln + odsetki to
    moze go chociaz mozna zwolnic dyscyplinarnie ??

    Daniel

  • 5. Data: 2003-11-25 14:46:11
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-25 15:35, Daniel Chlodzinski wrote:
    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message
    jan.zabrze.pl...
    [.......]

    > No ale skoro jego decyzja naraza Skarb Panstwa na zwrot 17 mln + odsetki to
    > moze go chociaz mozna zwolnic dyscyplinarnie ??

    Istnieje jeszcze procedura karna, a o ile wiem, pracownicy aparatu
    posiadają pełną zdolność penitencjarną.

    Pzdr: Catbert

  • 6. Data: 2003-11-25 19:39:25
    Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam>

    Wyczytalem w <bpvpvh$na0$1@korweta.task.gda.pl>, ze v...@w...pl
    twierdzi...

    jan.zabrze.pl...
    |[.......]

    |Istnieje jeszcze procedura karna, a o ile wiem, pracownicy aparatu
    |posiadają pełną zdolność penitencjarną.

    Ja bym tych urzednikow, prokuratorow i inszych bioracych udzial w
    zabawie pod nazwa "oskubmy i zniszczmy" oskarzal z jakiegos paragrafu o
    terroryzm i stwarzanie zagrozenia dla bezpieczenstwa panstwa.

    Dowod:
    wymuszaja placenie podatkow, ktorych nie bylo ->
    -> firma upada ->
    -> zwieksza sie bezrobocie (przez upadek i bojazn innych firm) ->
    -> zamieszki i strajki, blokady itp. ->
    -> argentyna blisko.

    Co to nie jest jak nie terroryzm?

    --
    K.
    christianity is the most perverted system that ever shone on man -

  • 7. Data: 2003-11-27 10:30:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Nov 2003, Catbert wrote:
> [...]
    >+ Istnieje jeszcze procedura karna, a o ile wiem, pracownicy aparatu
    >+ posiadają pełną zdolność penitencjarną.

    Ale to by wymagało IMO "działania umyślnego".
    A na pewno takie postawienie sprawy nie przejdzie, jeśli zarówno
    odwoławcze organy skarbowe (Izba) *jak i sąd* (!) uznały że
    "coś było nie tak" - wyrok cofający zasądzone podatki zapadł
    dopiero w rozszerzonym składzie...
    BTW:
    A postulat żeby sędziowie odpowiadali (cywilnie) za wyrządzone
    szkody to się już mało komu u nas w głowie mieści :) (testowałem
    na .prawo) - a AFAIK we Włoszech w latach 70' było referendum na
    ten temat (to też się mało komu mieści: żeby w referendum jakiś
    *konkret* prawny, a nie "to może do Unii przystąpimy" rozstrzygać).
    W ogóle nie ma u nas żadnego zabezpieczenia dla kogoś poddanego
    pod postępowanie "z zarzutu": przecież to że BSA+policja mogą
    zabrać komputery z firmy "bo podejrzenie" i jeśli podejrzenie
    się nie sprawdzi, to "podejrzany" poza stratami nie uzyskuje
    *NIC* - ma z praworządnością też mało wspólnego :>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)