  • 21. Data: 2009-02-08 14:10:25
    Temat: Re: Legalna piramida finansowa
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    SlawcioD napisal:
    > narazie nie oddaje nic bo jestem na rencie i studiuje ;)

    Ehm, czyli na razie to my dokladamy do ciebie. A pracowales juz
    w ogole kiedys? Czy tez jestes wylacznie czystym kosztem
    w budzecie ZUS?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 22. Data: 2009-02-08 14:18:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-02-2009 o 15:06:10 SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tak zle (zus) i tak nie dobrze (obligacje). macie jakis inny pomysl na
    > zastapienie zusu czyms co umozliwilo by za te 25 lat uzyskanie emerytury?

    Obligacje są emitowane nie tylko przez skarb państwa. Poza tym
    nie napisałem że źle jest w nie inwestować, tylko podzieliłem się taką luźną myślą.
    Inna moja myśl odnośnie obligacji jest taka, że ten kto ich nie kupuje jest frajerem,
    bo przecież będzie je kiedyś wykupywał. Natomiast sam nie mam ani nie miałem ni
    sztuki,
    więc to są tylko "mądrości" teoretyka.

    > ps. wirtualnyburdel.com.pl ;D

    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 23. Data: 2009-02-08 14:22:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-08, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > narazie nie oddaje nic bo jestem na rencie i studiuje ;)

    Czyli np. część mojej składki ZUSowskiej idzie właśnie na Ciebie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2009-02-08 14:28:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-02-2009 o 15:22:33 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2009-02-08, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czyli np. część mojej składki ZUSowskiej idzie właśnie na Ciebie.

    I zawsze tak będzie póki będzie taki czy inny ZUS.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 25. Data: 2009-02-08 14:54:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-08, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > I zawsze tak będzie póki będzie taki czy inny ZUS.

    E, nie. Ja mogę mieć składkę rentową refundowaną przez PFRON,
    tylko mi się jeszcze nie chciało tam rejestrować. ;-) Pewnie będę
    bardziej zmotywowany jak mi już ulgowy ZUS się kończył będzie. ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 26. Data: 2009-02-08 15:03:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bad Behaviour wrote:

    [ciach]

    Jak juz bedziesz pisal, do dorzuc do pozwu NFZ i wszystkie inne firmy
    oferujące ubezpieczenia.

  • 27. Data: 2009-02-08 15:08:18
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-02-08, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czyli np. część mojej składki ZUSowskiej idzie właśnie na Ciebie.

    i podatku ;) ale spoko renta socjalna to jakies 450pln/miesiac. jak bym
    mial za to zyc...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 28. Data: 2009-02-08 15:56:18
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > Jak juz bedziesz pisal, do dorzuc do pozwu NFZ i wszystkie inne firmy
    > oferujące ubezpieczenia.

    NFZ jak najbardziej. Inne firmy juz nie. Tam masz dobrowolnosc zawarcia
    umow, sama umowe i zakres swiadczen powiazany kwotowo ze skladka.

    W ZUS i NFZ masz przymus uczestnictwa, brak umowy, nieokreslonosc swiadczen
    i procentowe oplaty niepowiazane z zakresem swiadczen.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 29. Data: 2009-02-08 16:50:51
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-02-2009 o 15:54:14 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko mi się jeszcze nie chciało tam rejestrować. ;-) Pewnie będę
    > bardziej zmotywowany jak mi już ulgowy ZUS się kończył będzie. ;-)

    Hahaha, ale jaja w tym kraju są :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 30. Data: 2009-02-08 16:53:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-02-2009 o 16:03:35 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Jak juz bedziesz pisal, do dorzuc do pozwu NFZ i wszystkie inne firmy
    > oferujące ubezpieczenia.

    Gdyby mi ubezpieczyciel zbankrutował przed wypłatą świadczeń, to bym chciał
    odpowiedni udział w majątku. A tutaj ubezpieczyciel juz zbankrutował
    i jeszcze jego draby mnie dodatkowo kasują.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek