eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOtrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić??? › Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    From: g...@y...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    Date: Wed, 4 Jun 2008 08:07:25 -0700 (PDT)

    Sprawę próbowałem bez wiekszego skutku dyskutować na pl.soc.prawo,
    może tutaj będę miał większe szczęście:

    Trzy lata temu kupiłem w internecie aparat cyfrowy. Natomiast dwa
    lata
    temu ze sklepu internetowego zaczęły przychodzic na mój adres
    pocztowy
    faktury VAT (papierowe oryginały, z pieczątką i podpisem) na sprzęt
    którego NIE ZAMAWIAŁEM ANI NIE KUPOWAŁEM. Widnieje na nich np.
    "Pozostało do zapłaty: 1900 zł. W terminie: 0 (zero) dni
    (przedpłata)". Ogólnie są to faktury na bardzo drogie rzeczy. Moje e-
    maile do firmy pozostają
    bez odpowiedzi, bez odpowiedzi pozostały również dwa pisma z
    protestami, które wysłałem listem poleconym.
    Boję się, że ktoś wykradł moje dane osobowe i robi z nimi jakies lewe
    interesy.
    Poradźcie mi proszę, co mam zrobić. Do jakiesj instytucji złożyć
    skargę aby zdecydowanie ukrócić proceder z tymi fakturami? Generalny
    Inspektor Ochrony Danych Osobowych? Państwowa Inspekcja Handlowa?
    Urząd Skarbowy??? Na naruszenie jakich moich praw mogę się powołać?
    Nie wiem, czy wogóle mogę się skarżyć skoro na razie na żadne jakieś
    straty nie zostałem narażony. Jestem przekonany, że sprawa jest
    efektem totalnego bałaganu w przedmiotowej firmie ale też czuję, że
    mogą być z tego kłopoty, ktoś zamówi jakis towar a komornik zapuka do
    mnie...
    Z góry dzieki za wszelkie sugestie dalszych działań.