  • Data: 2008-08-24 11:01:35
    Temat: Problem: sprzedany windows bez kasy... :(
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taki problem, chociaz na razie mnie nikt nie zlapal, ale toche sie
    boje :(

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza ktora jest zwolniona z kasy fiskalnej
    (na podstawie wlasnie rodzaju dzialalnosci).
    Kupilem sobie do dzialalnosci komputer z windowsem, ale pomylilem w
    hurtowni wersje windowsa, wiec po 2 tygodniach sprzedalem go przez
    allegro i kupilem nową tą ktora chcialem.
    Na allegro wystawilem osobie fizycznej fakture i juz.

    Teraz czytam, zupelnie przypadkiem, ze wszedl w 2006r przepis kasujacy
    dowolne zwolnienie z kasy fiskalnej w momencie sprzedazy agranych plyt
    - takze z oprogramowaniem...
    Co zrobic w takiej sytuacji, kiedy chcialem sie pozbyc ze stanu
    jednorazowo Windowsa ? (no i to zrobilem de facto). Nie ma innej drogi
    jak tylko kupienie kasy fiskalnej dla jednorazowej transakcji ????
    (podkreslam: nie handluje oprogramowaniem!)

    POMOCCCYYY!!!
    Kuba