  • Data: 2008-08-24 12:35:13
    Temat: Re: Problem: sprzedany windows bez kasy... :(
    Od: "XYZ" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e0be4edb-01fe-483c-8e69-47eee8faff04@l42g2000hs
    c.googlegroups.com...
    Witam,

    Mam taki problem, chociaz na razie mnie nikt nie zlapal, ale toche sie
    boje :(

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza ktora jest zwolniona z kasy fiskalnej
    (na podstawie wlasnie rodzaju dzialalnosci).
    Kupilem sobie do dzialalnosci komputer z windowsem, ale pomylilem w
    hurtowni wersje windowsa, wiec po 2 tygodniach sprzedalem go przez
    allegro i kupilem nową tą ktora chcialem.
    Na allegro wystawilem osobie fizycznej fakture i juz.

    A czy nie możesz tego podpiąć jako sprzedaż/osprzedaż licencji?
    Czy to była płayta CD (czy w ogóle jakiś nośnik) to może nie jest takie
    jednoznaczne?

    SIM