  • 11. Data: 2007-06-29 16:29:47
    Temat: Re: Pytanie z handlu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Jun 2007, Jagna wrote:

    > Ja nad tym jednak popracuje i mimo sporej niecheci, przestawie sie na
    > program pocztowy, bo w koncu mnie zbojkotujecie... ;)

    Prawdę mówiąc, to obsługa newsów w programach pocztowych jest
    tylko kwiatkiem do kożucha - po prawdzie sam takiego używam,
    ale powiadamiam że jakby co to istnieją dedykowane czytniki
    newsów ktore z pocztą nie mają nic wspólnego :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-06-29 17:08:27
    Temat: Re: [OT] Pytanie z handlu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0706291828270.2160@a64wrk>:

    > Prawdę mówiąc, to obsługa newsów w programach pocztowych jest
    > tylko kwiatkiem do kożucha - po prawdzie sam takiego używam,

    Widze, że testy 40Tude sie nie powiodły ;-)

    > ale powiadamiam że jakby co to istnieją dedykowane czytniki
    > newsów ktore z pocztą nie mają nic wspólnego :)

    Obejrzałem nagłówki Jagny, te Win98... Niektórzy raportowali kłopoty z
    Dialogiem po zwisach/restartach tegoż (mnie sie osobiście nie zdarzyło).
    Aha, 40Tude to ma pocztę na przyczepkę, do funkcjonalności czytnika... :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2007-06-29 21:07:09
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 29 Cze, 19:08, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Obejrza em nag ówki Jagny, te Win98... Niektórzy raportowali k opoty z
    > Dialogiem po zwisach/restartach tego (mnie sie osobi cie nie zdarzy o).
    > Aha, 40Tude to ma poczt na przyczepk , do funkcjonalno ci czytnika... :)

    Mam nadzieje, ze to juz ostatnie OT w tym watku... :/

    Wszystko pieknie zrozumialam. Program zainstalowany, nawiasem mowiac,
    lepsiejsze to niz OE (40tude Dialog), niestety wysylanie postow -
    niemozliwe, bo: Posting not allowed.
    Szukajac przyczyny dogrzebalam sie informacji, ze jesli nie jestem
    klientem tpsa, a w domu nie jestem, to nici...

    Czyli co? Zamiast polskich - "polskawe", jak ktos mi juz napisal?
    Zebym jeszcze wiedziala w których watkach "ogonkow" nie bedzie.

    No coz, pozostaje podziekowac i probowac dalej! :)

    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 14. Data: 2007-06-29 21:33:48
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 14:07:09 -0700, Jagna napisał(a):

    > No coz, pozostaje podziekowac i probowac dalej! :)

    Ja wiem, to nie miejsce na testy, ale...
    Mnąć drżącą sieć mańkuta dłonią - męka :))

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 15. Data: 2007-06-29 23:52:57
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    Jagna pisze:

> [...]
    > Szukajac przyczyny dogrzebalam sie informacji, ze jesli nie jestem
    > klientem tpsa, a w domu nie jestem, to nici...

    Ale z tego co widzę, jesteś klientem Onetu - podaj news.onet.pl jako
    serwer, podaj przy połączeniu swój pocztowy login i hasło i powinno działać.

    Pozdrawiam,
    --
    Yarek

  • 16. Data: 2007-06-30 06:18:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jagna w <news:f63tv0$6hv$1@mx1.internetia.pl>:

    > Ja wiem, to nie miejsce na testy, ale...
    > Mnąć drżącą sieć mańkuta dłonią - męka :))

    No i proszę ;-)

    A teraz sio do <http://alt.forall.pl/usenet/?id=3>, poustawiaj conieco wg
    opisów, zwłaszcza dopuszczalne charsety, zeby nie wysyłać w iso-8859-13,
    i do archiwum <news:alt.pl.niusy.czytniki.dialog> <---- tu również pytaj o
    40tude w przyszłości :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2007-06-30 06:28:34
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia 30 Jun 2007 06:18:41 GMT, 'Tom N' napisał(a):

> [...]
    > opisów, zwłaszcza dopuszczalne charsety, zeby nie wysyłać w iso-8859-13,

    Się wie! ;)
    Duża buźka!!!! :*
    Baardzo dziękuję :D

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 18. Data: 2007-06-30 08:09:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Jun 2007, 'Tom N' wrote:

    > Widze, że testy 40Tude sie nie powiodły ;-)

    Wcale nie!
    Leży w katalogu "sprawdzić" i dobrze mu tam ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2007-06-30 12:49:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Jun 2007, Jagna wrote:

    > On 29 Cze, 10:30, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    Tak wKwestiiFormalnej, to coś zeżarło pliterki w cytacie
    z mojego postu!

    > To na pewno jest produkcja.

    > Tak....

    > To na pewno...

    Ufff.... :)

    > I tu moje ale ;)
    >
    > Bo popatrz, prowadzisz DG w zakresie handlu np. samochodami, równie
    > u ywanymi.
    > Nie znajdujesz kupca na samochód, ale jest ch tny na silnik, siedzenia
    > te kto kupi, mo e jeszcze par cz ci. Reszty "pozbywasz" si
    > sprzedaj c to na z om.
    > To co? Produkujesz cz ci samochodowe? ;>

    Ano.
    Przecież to jest normalne, że firma prowadząca komis samochodowy
    od czasu do czasu dokonuje normalnego autohandlu, nie widzę
    powodu dla którego nie mogliby z rzadka poskładać z części
    samochodu (komu by się chciało użerać z homologacją :>)
    albo właśnie części wyprodukować :)

    > Gdyby przyj takie zalo enie, nale aloby przewidzie w PKD produkcj
    > cz ci np., nie my lisz? ;>

    Tylko jeśli jest to "istotny udział" - o ile pamiętam, GUS dopuszcza
    określanie tegoż udziału udziałem w obrocie albo procentem liczby
    zatrudnionych :|
    Czepiasz się na tej samej zasadzie, jakbym postanowił np. sprzedać
    pietruszkę - też nie mam handlu "rolniczego" we wpisie EDG, i co,
    świat by się zawalił? ;)

    > Bo mnie si wydaje, e Ty dalej handlujesz, nie produkuj c.

    E tam.
    Jak ktoś kupuje *samochody* a sprzedaje *części* to zdecydowanie
    nie jest to handel. Fakt że jest to działalność uboczna o małym
    udziale jest... uboczny!

    > By mo e, gdyby Sz opowiedzial nam, CO rozbiera na cz ci... ;)

    To by ujawnił tajemnicę firmową, co z czego produkuje ;)

    > A IMHO, to powinno by pytanie po prostu o dokumentacj magazynow ,

    Y tam, jak to pisują: "grupowicz dostaje czasami odpowiedź na to
    o co pyta, a nie na to o czym myśli"!
    Przede wszystkim nadzieńdobry nie napisał jak się rozlicza, i czy
    owa gospodarka magazynowa mu do podatku jest potrzebna, bo być
    może pytanie jest NTG ;)

    pozdrowienia:

    > i ja - Jagna :)

    To zrobimy pętelkę!
    goto pozdrowienia

  • 20. Data: 2007-06-30 16:07:20
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 14:49:37 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Tak wKwestiiFormalnej, to coś zeżarło pliterki w cytacie
    > z mojego postu!

    TO się już na szczęście nie powtórzy! ;)

    > Ufff.... :)
    ;p

> [...]
    > powodu dla którego nie mogliby z rzadka poskładać z części
    > samochodu (komu by się chciało użerać z homologacją :>)

    Ale poczekaj! Ty mówisz o poskładaniu z części, to JEST produkcja, ale
    rozebranie na części nią być nie może!

    > Czepiasz się na tej samej zasadzie, jakbym postanowił np. sprzedać
    > pietruszkę - też nie mam handlu "rolniczego" we wpisie EDG, i co,
    > świat by się zawalił? ;)

    eee.... toż to nie to samo :)
    a ta pietruszka, którą handlujesz, to co? uchodowana przez Ciebie? ;>

    > E tam.
    > Jak ktoś kupuje *samochody* a sprzedaje *części* to zdecydowanie
    > nie jest to handel. Fakt że jest to działalność uboczna o małym
    > udziale jest... uboczny!

    No co Ty?! Samochód składa się z części przecież. Rozkładając go ja ich nie
    produkuję tylko wyodrębniam.
    Wiesz, gdybyś z części samochodu złożył na ten przykład rower, to by to
    była produkcja, ale tak? Ja tam ciągle mam wątpliwości...

    Zerknijmy może do PWN, co?
    Znaczenie słowa produkcja: <<zorganizowana działalność mająca na celu
    wytwarzanie jakichś towarów, usług lub dóbr kultury>>

    To co? Wytworzyłeś części? ;> Kupiłeś surowiec i poskładałeś?
    Nie dam się przekonać w tej kwestii! :D

> [...]
    > Przede wszystkim nadzieńdobry nie napisał jak się rozlicza, i czy
    > owa gospodarka magazynowa mu do podatku jest potrzebna, bo być

    I tu mamy całe clou! :)

    > pozdrowienia:
    > To zrobimy pętelkę!
    > goto pozdrowienia

    To ja się wyłamię i tym razem zamiast pozdrowić, prześlę wyrazy szacunku!
    Może być?

    z poważaniem,
    Jagna :)