    From: "Bogdan Al." <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bagienko
    Date: Thu, 17 Oct 2002 21:31:13 GMT

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0210171400100.12950-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > On Thu, 17 Oct 2002, PeTe wrote:
    > [...]
    >
    > Czytałeś wątki z grupy z googla ?
    > Tam był pomysł z pytaniem w US kontrahenta. Oczywiście kontrahenci
    > będą ci wdzięczni jak jasny gwint za każdą kontrolę ;>
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Witam wszystkich. Pytanie do US o to czy kontrahent jest wiarygodny czy nie
    mija się z celem. Takie zapytanie kosztuje 5 zł. a w zamian po długim
    oczekiwaniu nie dostaje się nic. Tnz dostaje się - informacje że Urząd nie
    może odpowiedziec na takie pytanie. W efekcie poza wydaniem kasy na papier i
    opłatę skarbową nic w zamian się nie otrzymuje. Nie mozna się tez podeprzeć
    takim pismem w razie kłopotów.
    Pozdrawiam
    Bogdan