    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bank interpretuje
    Date: Mon, 20 Jan 2020 03:11:20 +0100

    Przypominam, że nikomu (nawet mnie!) nie wolno czytać
    tego, co umieszczam w nawiasach kwadratowych!
    Pozyskiwanie takich informacji jest obłożone
    sankcjami karnymi -- łącznie z odsiadką!!!

    [teraz już mogę pisać -- nikt nie poważy się!!!!]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e24f44d$0$17362$6...@n...neostrada.pl

    > Trochę poświęć czasu temu co piszesz. ;)

    Ja poświęcam trochę... ;)

    > Wreszcie nie trzeba zgadywać, który US ma odebrać... [wiem,

    > ,,demokratyczne'' wybory par_lamentarne itp.?... można co roku
    > zmniejszać PIT o 1% i w zamian zwiększać ZUS o 10%?... chyba
    > tak, bo biornych/biernych jest 10 razy mniej niż dajnych/dojnych...
    + tak, bo biornych/biernych jest 10 razy więcej niż dajnych/dojnych...

    Nigdy nie byłem mocny w rachunkach...
    Za jakiś czas biornych będzie 100 razy więcej niż dajnych...

    > czterech kółek też płacą...

    Co wówczas, gdy pracować będą nieliczni rozumni (zwykle
    robotnicy -- czyli piszący oprogramowanie rbotów) i roboty
    a pospólstwo będzie jedynie mnożyć się na potęgę lub silnię?!...

    Za 50 lat w Europie zachodniej raczej nie będzie zbyt wielu
    fabryk z robolami... W Polsce? -- nie wiem... Na razie wcale
    nie jest kolorowo... W Bydgoszczy mleczarnia Mlekpolu od lat
    jest (ZTCW) zjaponizowana... w Polsce też może zabraknąć
    miejsc pracy dla bezmózgowych białkomatów... Jasne staje
    się, że zrobotyzowany świat zastosować musi nowe metody
    żywieniowe... Coś na kształt permanentnych kuroniówek...
    (mam swe przemyślenia i konkretne rozwiązania)

    Taksówkarzy nie będzie? -- TIRy także będą autonomiczne!...

    Od lat pociągi przemierzają tysiące km bezobsługowo...
    Głupie? Nie -- windy budynkowe kiedyś także zatrudniały
    obsługantów...

    https://www.geekweek.pl/news/2018-07-17/pierwsza-w-h
    istorii-podroz-w-pelni-autonomicznego-pociagu-towaro
    wego/
    https://mlekpol.com.pl/index.php/o-firmie/nasze-zakl
    ady/zpm-bydgoszcz/

    Świat mego dzieciństwa... Automagia... No tak -- nie wiedzą,
    co to czterowymiarowy czas... Zespolone liczby zespolone...
    Czym są liczby zespolone? Parą liczb rzeczywistych...
    (parą -- rzeczywista i urojona) A gdyby tak zespolić
    dwie liczy zespolone?... Zespolone liczby zespolone.

    Wiemy, jak wygląda przyszłość w dwuwymiarowym świecie?...

    Jutro w południe będę nie tylko w banku, ale także
    w: szkole, kościele, na cmentarzu, w barze itd...
    Wszędzie w tym samym momencie... Rozwidlenie...

    To proste... Ale dlaczego to ma funkcjonować tylko
    w jedną (przyszłościową) stronę? Dlaczego 'wczoraj'
    ma wyglądać inaczej? W czasie dwuwymiarowym nie ma
    'wczoraj' i 'jutro' -- jest tylko 'za dzień' czy
    'za godzinę'?... Dlaczego nie 'przed'?... ;) Liczby
    rzeczywiste są uporządkowane -- jest 'większa'
    i jest 'mniejsza'... Z zespolonymi tak nie można...
    Jest 'inna', 'oddalona jakoś'... OK -- już wiemy, ;)
    jak wygląda świat w dwuwymiarowym czasie... Teraz
    to jeszcze raz zespalamy... ;) I ósz mamy mój czas...
    Cztery wymiary... Mój świat... Zespolone liczby zespolone.
    Trudne? Niemożliwe do wytłumaczenie i zrozumienia?

    Umiemy mnożyć macierze o nieskończonej liczbie wymiarów?
    Ale wyobrazić sobie nie umiemy nawet czterech wymiarów?
    Podobnie z czasem -- nie umiemy wyobrazić sobie nawet
    dwóch wymiarów czasu, ale możemy żyć w czterech... ;)

    Umiemy dodawać elementy ciągów o nieskończonej liczbie
    tychże elementów? Proste -- każdy umie... Pół+ćwierć+itd...
    Wiemy, że to całość... ;) Ale elementów taki ciąg ma
    nieskończenie wiele -- wszystko wszak można podzielić
    na 2... To słynna ,,strzała Achillesa''...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoksy_Zenona_z_Ele

    Teraz by mi uwierzyli, że można wymnożyć macierze, które
    mają nieskończenie wiele wymiarów?... Można -- i jest to
    łatwe!!! Łatwe, jak powyższe dodawanie elementów ciągu...

    Ale wrócę w mych rozważaniach do nierobów i robotników...

    Ktoś da się ciąć człowiekowi za sto lat? -- NIKT!!!
    (bo by musiał dać chirurgowi łapówkę?)

    Chirurga od dawna zastępują PRZEWIDYWALNE i sprawdzalne roboty...

    Masy mas zawodów zabraknie... Pozostaną zawody takie
    jak -- sportowe i miłosne?... ;)

    Siak czy tak -- ludzkość musi jakoś pogodzić się z myślą
    taką, że coraz więcej wyda na 500+ a coraz mniej na pensYje...

    Na razie PIS może zmniejszac PIT co roku o 1% ratując się
    zwyżką składek ZUS o 10%... Ale gdy robotnych będzie mało
    (a będzie z wielu powodów) ZUS nie da rady... Po wyzerowaniu
    PIT można zmniejszać ;) VAT?... Ale pewnego dnia fryzjer
    zażąda ode mnie tysiąca plnów za cięcie włosów (jak kat
    niegdyś żądał za cięcie całej głowy?) jeśli składki ZUS
    nadal będą rosły w obecnym/szalonym tempie...

    1.1^10=2,5937424601 <-- za 10 lat niemal 4 kpln/miesiąc
    1.1^100=13780,6123398224 <-- za 100 lat?... kilkanaście Mpln miesięcznie...]

    Może nawet zbyt wiele poświęcam czasu na czytanie tego, co piszę... ;)
    [idę -- za kilka gAdzin zderzę się z mikrorachunkami...]

    Przypomnę, że dziś 20 stycznia -- termin płacenia...

    --