  • Data: 2020-01-26 13:58:46
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    IMHO trafia na subkonta, gdzie np. pod koniec dnia (może w niektórych przypadkach
    częściej, ciekawe czy bywa na bieżąco) trafia na
    rachunek główny - tak miałem we wspólnocie mieszk.
    Na rachunku głównym była codziennie jedna zbiorcza kwota, a do rozliczania z
    posiadaczem rachunku wpłat na subkontach osobny dość
    skomplikowany system (zupełnie odrębne logowanie niż na rachunek główny)
    umożliwiający zaciągnięcie szczegółowych danych do różnych
    SF-K.
    Nadal numer numerem a wpłacający wpłacającym - co będzie (komu uznają - wierzyciel,
    nie bank), jak np. ktoś wpłaci na numer nie
    swój, lecz członka rodziny, kolegi czy sąsiada (bo nie wiedzieli, że są różne)?
    Zapewne zależy od banku i rodzaju umowy.

    -----