  • Data: 2020-01-27 13:25:29
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >IMHO trafia na subkonta, gdzie np. pod koniec dnia (może w niektórych
    >przypadkach częściej, ciekawe czy bywa na bieżąco) trafia na rachunek
    >główny - tak miałem we wspólnocie mieszk.
    >Na rachunku głównym była codziennie jedna zbiorcza kwota, a do
    >rozliczania z posiadaczem rachunku wpłat na subkontach osobny dość
    >skomplikowany system (zupełnie odrębne logowanie niż na rachunek
    >główny) umożliwiający zaciągnięcie szczegółowych danych do różnych
    >SF-K.

    US musza to importowac do jakiejs swojej bazy danych, bo przeciez
    tysiace urzednikow musza miec dostep na bieząco, nie beda "wchodzic na
    konto" NBP.

    >Nadal numer numerem a wpłacający wpłacającym - co będzie (komu
    >uznają - wierzyciel, nie bank), jak np. ktoś wpłaci na numer nie
    swój, lecz członka rodziny, kolegi czy sąsiada (bo nie wiedzieli, że
    są różne)?
    >Zapewne zależy od banku i rodzaju umowy.

    Jak sam sugerujesz - bank tu niewiele robi, albo nic nie robi.
    US musi to sobie jakos pokwalifikowac.

    Akurat do wplat maja swoje przepisy - czlonek rodziny moze zaplacic za
    ciebie podatek, inne osoby - tylko do 1000 zl.

    Byc moze teraz beda to mniej kontrolowac ... ale przepis sie chyba nie
    zmienil ?

    J.