  • Data: 2007-08-01 14:15:39
    Temat: Re: Brak płatności za FVAT, natrętny klient
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > [...]
    > Jak dotąd, nie było informacji żeby ktoś komuś "przyłożył" za taki
    > numer. Ale jednolite stanowiska w interpretacjach US każą się
    > zastanowić co będzie, JEŚLI ktoś zechce się przyczepić.
    > Wysłana *treść faktury* nie jest fakturą!
    > Dopóki nie znajdzie się na papierze...

    Swoją drogą to ci "miszczowie" businessu z Wiejskiej mogliby coś zrobić
    z tym archaizmem.

    Po tym, jak zlikwidowano obowiązek podpisywania FV świat miał sie
    zawalić. I nic takiego się nie stało.

    To i może teraz nic by się nie stało, gdyby treść faktury (wysłaną na
    przykład drogą elektroniczną) zrównać z fakturą.

    Zwłaszcza, że przecież FV spokojnie mogę wydrukować i skierować ad
    kosz/niszczarka. I będzie to jak najbardziej poprawnie wystawiona faktura.

    Piotrek