  • Data: 2007-08-01 22:07:10
    Temat: Re: Brak płatności za FVAT, natrętny klient
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Aug 2007, Piotrek wrote:

    > Swoją drogą to ci "miszczowie" businessu z Wiejskiej mogliby coś zrobić z tym
    > archaizmem.
    [...]
    > Zwłaszcza, że przecież FV spokojnie mogę wydrukować i skierować ad
    > kosz/niszczarka. I będzie to jak najbardziej poprawnie wystawiona faktura.

    Ano, pozostaje się zgodzić.

    W ogóle absurd jest jeszcze szczebelek wyżej - w istnieniu pojęcie
    "oryginału" i "kopii", które nie są oryginałem i kopią w innym
    rozumieniu.
    Powinno być jak w innych cywilizowanych krajach: "egzemplarz".
    I tyle. Potrzebny jeden - drukuje się jeden, potrzebne trzy - dodrukuje
    się dwa pozostałe.

    pzdr, Gotfryd