  • 21. Data: 2003-01-03 22:16:13
    Temat: Re: Czy i w tym roku jest obowiązek..
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a g...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Tak

    O założeniu książki musisz powiadomić, nie musisz natomiast powaidamiać o
    formie opodatkowania jeżeli jej nie zmieniasz. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 22. Data: 2003-01-04 13:01:36
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > >
    > O założeniu książki musisz powiadomić, nie musisz natomiast powaidamiać o
    > formie opodatkowania jeżeli jej nie zmieniasz. :)

    Budzik, obudź się !! :)))) i przeczytaj wątek powyżej
    lub nawet ten w którym się dopisałeś albo zapoznaj się z ostatnimi decyzjami MF w tej
    kwestii
    http://www.lex.it.pl/serpra/pdf/d02i37.pdf
    http://www.rp.pl/dodatki/firma_z_030102/firma_z_a_3.
    html#1

    Sark

  • 23. Data: 2003-01-05 13:32:05
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > Budzik, obudź się !! :)))) i przeczytaj wątek powyżej
    > lub nawet ten w którym się dopisałeś albo zapoznaj się z ostatnimi
> [...]
    OK, czyli o założeniu książki też nie trzeba powiadamiać, chyba że jest to
    nowa dz. gosp. Wybaczcie błędne informacje ale podałem je na podstawie
    wywieszonej informacji w US. SIC!
    Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa. Otóż w nowej ustawie VAt był taki
    kruczek że jak się nie przekroczy obrotu to można mimo woli przestać być
    VATowcem. Należało więc złożyć pismo że ponownie rezygnuje sięze zwolnienia
    ale...
    no właśnie podobno w grudniu wyszło jakieś rozporządzenie które
    wyprostowało tę sprawę - wie ktoś może o co chodzi i mógłby rzucić linkiem.
    Dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff