    From: "ewa" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy liczba uczestników tego ..............
    Date: Sun, 10 Oct 2004 11:57:09 +0200

    > Telefony wewnetrzne zazwyczaj nic nie kosztuja.

    widzę, że mamy urzędników za totalnych głupków (pewnie w niektórych
    przypadkach zasadnie)
    wydaje mi sie że każdy nawet małorozgarnięty człek, mając do wyboru
    wykonanie telefonu do kolegi w pokoju obok i "rozmowę" z nim poprzez gg
    wybierze z czystego lenistwa rozmowę telefoniczną (no chyba, że masz na
    myśli rozmowy wewnętrzne w rozumieniu całego resortu gdzie wszystkie urzędy
    w Polsce są połączone wewnętrzną siecią telefoniczną - szczerze wątpię czy
    cos takiego istnieje)

    > To prawda co piszesz. W razie koniecznosci mozna zadzwonic od kierownika,
    > ktory ma juz takie wyjscie.

    moja firma podobnie jak urząd równiez musi komunikować się z różnymi firmami
    i osobami z terenu naszego działania. Każdy pracownik wykonuje codziennie
    średnio ok.10 rozmów telefonicznych (wychodzących). Kieruję 8-osobowym
    zespołem. Czy twoja wyobraźnia może objąć wykonywanie codziennie 80
    telefonów z aparatu kierownika? Jeżeli każda rozmowa zamknie się w 3
    minutach to na rozmowy z "przymusowym" udziałem kierownika zejdzie temu
    ostatniemu 4 godziny dziennie. Chyba po dwóch dniach wywaliłabym ten telefon
    ze swojego pokoju.
    No ale coś co dla jednych jest oczywistym absurdem, dla innych jak widać
    jest zupełnie normalnym trybem postępowania.....

    pozdrawiam
    ewka