    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy liczba uczestników tego ..............
    Date: Sun, 10 Oct 2004 23:37:04 +0200

    On Sun, 10 Oct 2004, Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:

    >+ "Karol" <a...@p...onet.pl> wrote
    >+ > > Sek w tym, ze nie ma mozliwosci wykorzystania GG w celach sluzbowych.
    >+ > Nie wiem dlaczego tak uwazasz.
    >+
    >+ Komunikacja miedzy urzedem a podatnikiem powinna sie odbywac pisemkami,

    Wrrrr....
    Ja bym jednemu z drugim pasem.... szkoda że polskie prawo zabrania
    takiej argumentacji ;)

    Szczególnie biorąc pod uwagę że już mi się zdarzyło odebrać polecony
    z ZUSu a do całego "wyjaśniania" wystarczył JAKIKOLWIEK kontakt.
    Takoż skutkujący podwyższeniem adrenaliny list z wezwaniem do US.
    Ostatecznie :> to telefon za 30 groszy (i mniej czasu by zajęło niż
    wysmażenie listu). Ale e-mail byłby tańszy ;>

    Pismo powinny być wysyłane TYLKO wtedy JEŚLI TRZEBA.
    Ja rozumiem że jakby we wspomnianych sprawach urząd nie dał rady się
    skontaktować albo zrobiłbym JAKIKOLWIEK numer wskazujący że POWINNI
    mnie ścigać - to powinno posłać pismo. Ale PO TYM. A nie w sytuacji
    kiedy po moim telefonie (ZUS) czy przyjściu (US) pani rzekła: "acha".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)