  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 12 Oct 2004 21:01:44 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: Czy liczba uczestników tego ..............

    Hello Piotr,

    Tuesday, October 12, 2004, 6:38:10 PM, you wrote:

    > Czynna napasc na urzednika? ;))))))

    No, dzisiaj mało brakowało a pobiłby mnie cieć w UKSie... Wejście do
    UKSu to jak wejście do twierdzy - cieć i zamek magnetyczny. Podchodzę
    - ciecia nie ma. Podchodzą też pracownicy UKSu i przebierają nogami. W
    końcu od wewnątrz inny pracownik UKSu otwiera. Wchodzę za
    pracownikami, na to wyłazi z kibelka cieć i... każe mi wyjść. Ja
    spokojnie czekam przed jego ladą od strony 'wewnętrznej' z dowodem w
    ręce a ten każe mi wyjść do przedsionka i przez okienko dać dowód.
    Patrzę jak na wariata a ten się piekli. Nie odpusciłem, cieć grozi
    użyciem siły - zapytałem, czy chce mieć duże nieprzyjemności... W
    końcu cieć po chwili bulgotania odpuszcza i trzęsacymi się z
    wściekłości rękami wpisuje mnie do książki wejść.
    Myślicie, że wolno mi pójśc dalej? Nieee... mam czekać ('Powiedziałem
    wyraźnie! CZEKAĆ!') aż cieć zadzwoni po panią inspektor i ona po mnie
    zejdzie.

    [...]

    --
    Best regards,