eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego konsekwencje? › Re: Czy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego konsekwencje?
  • Data: 2002-11-28 11:37:14
    Temat: Re: Czy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego konsekwencje?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podpisze cytaty bo Liryska pocięła je w drobna kaszkę... :-))

    Użytkownik Likryska napisał:

    Tu mówi Sławomir D.:

    > Wyłącznie

    Tu mówię ja, maddy:

    A dopiero teraz Liryska:

    > Maddy, ja myślę, że on się nabijał , nie mógł tego pisać poważnie.

    Może masz racje, ale po to dał nam Pan Bóg emotikony żeby z nich
    korzystać tam gdzie to potrzebne.
    Bo pytanie było całkowicie poważne i na takąż zasługiwało odpowiedź.
    Bardziej bym się przychyliła do twierdzenia że propozycja współpracy
    była zartem :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk