  • 11. Data: 2010-10-25 17:03:01
    Temat: Re: DG - naiwne pytania początkującego
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ia3d9g$9br$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > -czy wiesz jaka dzialalnosc chcesz wykonywac, czy masz o tym pojęcie i czy
    > da się na tym zarobić. Biznes plan to podstawa! wariant pesymistyczny
    > rozwazaj tylko!

    E tam. Ja na przyklad najpierw zarejestrowalem DG a pote dpiero zastanowilem
    sie, co wogole bede robil.
    Zeby cos osiagnac w zyciu, trzeba postepowac *inaczej* niz inni,
    niestandardowo, nieszablonowo.
    Aby do jakiegos sensownego celu dojsc, trzeba podazac kreta, neiznana nikomu
    sciezka. Z dala od szerokiej arterii, ktora miliony baranow pedza na rzez.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-10-25 17:10:52
    Temat: Re: DG - naiwne pytania pocz?tkuj?cego
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-10-25 19:03, SDD pisze:
> [...]
    > sciezka. Z dala od szerokiej arterii, ktora miliony baranow pedza na rzez.

    po z atym moze zawsze zawiesic, odwieszanie trwa krocej niz
    rejestrowanie na nowo :)

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 13. Data: 2010-10-25 18:51:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Michał wrote:

    > Mając na uwadze moje niskie koszty życia, 40000 to zbytek

    Jak się skończą wszystkie ulgowe ZUSy
    to 1000zł miesięcznie zapłacisz za samo "bycie"
    Dodaj to tego telefony, internet, minimum paliwa i utrzymania samochodu
    i juz się robi 1500zł. Życie, nawet skromne, też wymaga wydatków.
    Nie mów, że się myć przestaniesz...
    I już masz 2500zł czyli ten "zbytek" wystarczy raptem na ponad rok,
    a w praktyce krócej. A Murphy nie śpi :-) - zepsuje się na pewno
    pralka albo lodówka, albo stukniesz auto na szkodę całkowitą itd itp

  • 14. Data: 2010-10-25 19:02:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Może nie wpuszczaj chłopaka w maliny.
    >
    > ps. Ty czytałeś ustawę o rachunkowości?

    nie, dlatego narobilem sobie troszke klopotow - nie zawsze trafi sie biuro
    ktore podpowie czy pomoze.
    natomiast zaczalem wybiorczo szukac poszczegolnych elementow ukladanki bym
    zrozumial jak (mniej wiecej) prowadzic firme by nie zarabiac tylko na
    podatki - czyli poznac swoje prawa

  • 15. Data: 2010-10-25 19:04:39
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > W zasadzie to był najcenniejszy akapit, szkoda że poprzedzony tyloma
    > truizmami
    > :-). Thanks anyway ;)
    > Pozdrawiam,
    > Michał

    te truizmy nie sa wcale takie banalne jak ci sie wydaje. nie zycze ci bys
    wspomnial moje slowa za rok czy dwa.
    nie zdajesz sobie sprawy po prostu w co sie pakujesz i jakie sa tego koszty.

    nie zniechecam cie do otworzenia firmy. to olbrzymia szansa dla ciebie. ale
    i olbyrzymie ryzyko.
    Odwiedz strone gus. tam znajdz statystyke przezywalnosci przedsiebiorstw.
    Odnajdz tam ile przezywa po 1 roku, ile po 2 latach. Zdziwisz sie.

  • 16. Data: 2010-10-25 19:05:49
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > Aby do jakiegos sensownego celu dojsc, trzeba podazac kreta, neiznana
    > nikomu sciezka. Z dala od szerokiej arterii, ktora miliony baranow pedza

    zgodze sie ale czesciowo. jak nie ma plecow to kto go podeprze jak bedzie na
    minusie?
    od biedy moze nie miec tego pomyslu ale jak go nie bedziemial to bedzie go
    to wiecej kosztowac. bo tu zainwestuje tam utopi - slowem bedzie marnowal
    kapital na proby. czas rowniez

  • 17. Data: 2010-10-25 19:51:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Michał Gut wrote:

> [...]
    > ukladanki bym zrozumial jak (mniej wiecej) prowadzic firme by nie
    > zarabiac tylko na podatki - czyli poznac swoje prawa

    A w czym Ci pomogła ustawa o rachunkowości?

  • 18. Data: 2010-10-26 10:19:25
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Michał"

    > Uff, wreszcie ;)

    > W zasadzie to był najcenniejszy akapit, szkoda że poprzedzony tyloma
    > truizmami
    > :-). Thanks anyway ;)

    więcej pokory przedsiębiorco i słuchaj co mówią doświadczeni koledzy.

    macso

  • 19. Data: 2010-10-26 12:56:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    On 25.10.2010 21:04, Michał Gut wrote:

> [...]
    > Odwiedz strone gus. tam znajdz statystyke przezywalnosci
    > przedsiebiorstw. Odnajdz tam ile przezywa po 1 roku, ile po 2 latach.

    Jaki jest problem w przetrwaniu i 5 lat gdy otwierasz firmę
    konsultingową w branży IT, masz dobrą orientację w rynku i wiesz co
    chcesz robić.. Problemem jest raczej się zwinąć.
    Oczywiście jest haczyk - tylko jedna osoba na sto ma odpowiednie
    połączenia w mózgu żeby to robić na wysokim poziomie.

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2010-10-26 20:24:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > Oczywiście jest haczyk - tylko jedna osoba na sto ma odpowiednie
    > połączenia w mózgu żeby to robić na wysokim poziomie.

    powodzenia:)
    musi byc popyt na dany typ usług.
    tak to pieknie brzmi - pyk i mamy swietnie prosperujaca firme.

    zgodze sie ze mając wiedze mozna przetrwac,a takze odniesc sukces na rynku.
    Ale nie wierze ze to ot tak bezbolesne jak przedstawiasz. Albo trzeba mieć
    dużo dziengow na start albo powoli radzic sobie bez reklamy, gdzie klienci
    dowiaduja sied o tobie od ust do ust. do tego zdobycie zaufania klientow
    TRWA. Nikt zdrowy psychicznie nie da dostępu do danych osobie ktora jest
    niepewna (a taka jest chociażby świeża firma).