    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Date: Fri, 15 Jun 2007 15:55:10 +0200

    On Fri, 15 Jun 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor t...@o...pl
    >
    > No przecie osoby fizyczne nie mają Regonów...

    Coś plączesz.
    Mówisz że nie jestem osobą fizyczną? ;)
    To że mam REGON *z tytułu DG* to jedno, to że ktoś może mieć REGON
    z dowolnego innego tytułu to drugie.
    I to drugie jest IMO powodem, dla którego REGON nie nadaje się do
    realizacji Orwella - nie zapewnia unikalności, bo ta sama osoba
    może występować w roli różnych "jednostek organizacyjnych".
    Klasyka - REGON można mieć z tytułu wynajmu nieruchomości, już
    pomijam że w razie wspólnoty i "chcenia czegoś na wspólnotę" tu
    i ówdzie (m.in. w US) sugerowano nam (mała wspólnota) ze REGON jest
    wygodny (wystawca nie musi pisać listy współwłacicieli :> na
    "papierach", może podać jako kupującego "jednostkę organizacyjną"
    posługując się jej REGONEM!).

    > A ja wręcz przeciwnie. US mam co 2 metry, a GUS w mieście wojewódzkim xx km
    > ode mnie...

    Y... to "jednostkę terenową" w Gliwicach Ci zlikwidowali, czy nie jesteś
    tym Tristanem którego mam na myśli? :O
    Fakt, ode mnie licznik roweru przekręca się przez "10" nim dojadę
    więc "xx" jest... :>

    pzdr, Gotfryd