  • Data: 2007-06-15 19:46:33
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 15:24
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0706151521100.4036@athlon64>):

    > :P
    > Mi się zaraz skojarzyło z klatką i kratami ;>

    No też. Mój dawny kolega ze szkoły też miał DG i od roku z hakiem nocuje w
    areszcie śledczym :D

    > spzoo i SA służą do ZMNIEJSZENIA bezpieczeństwa obrotu gospodarczego,
    > celem ochrony majątku właścicieli. Tym kosztem uzyskuje się drogę do
    > robienia nieco ryzykowniejszych posunięć... i to jest prawda, iż
    > przyczynia się (jakoś) do dania szansy szybszego rozwoju.
    > Kosztem ryzyka wierzycieli (którzy willi właściciela nie wezmą).

    To jednostronne podejście. Zoo i Sa są po prostu większe, są na KH, mają
    kapitały zakładowe i inne zabezpieczenia. Są poważniejsze i dają większą
    pewność niezniknięcia. Jak masz wywalić bodajże 50 tysięcy na założenie
    Zoo, spędzić ileśtam tygodni/miesięcy w sądach....

    A DG OF zakłada się w 3 dni, a odpowiedzialność majątkiem? Nie żartuj...
    Jaki ja mam majątek? Laptop ze złamaną obudową i samochód za 2500zł? No
    dobrze, ja mam jeszcze mieszkanie, ale równie dobrze mógłbym go nie mieć.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,