  • Data: 2007-06-15 19:42:25
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 15:55
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0706151547550.4036@athlon64>):

    > Coś plączesz.
    > Mówisz że nie jestem osobą fizyczną? ;)
    > To że mam REGON *z tytułu DG* to jedno,

    No więc właśnie, Ty masz REGON czy prowadzona przez Ciebie DG? Czy w ramach
    uczestnictwa jeszcze w 7 spółkach s.c. nie dostaniesz kolejnych 7 Regonów?

    > I to drugie jest IMO powodem, dla którego REGON nie nadaje się do
    > realizacji Orwella - nie zapewnia unikalności, bo ta sama osoba
    > może występować w roli różnych "jednostek organizacyjnych".

    No i Regon się zmienia i w ogóle to nie taki numer. Najsensowniejszy byłby
    PESEL, gdy nie jego nieunikalność. Więc NIP.

    > Y... to "jednostkę terenową" w Gliwicach Ci zlikwidowali,

    A nie zlikwidowali? Bo jak tam byłem koło 2005 chyba to mówili że mam cufala
    bo właśnie w tym miesiącu zamykają i nie będzie więcej....

    Wlazłem tu: http://www.gus.pl/polska/urzedy2.htm
    Niby są Gliwice, ale odsyłacz nie działa....

    Inna sprawa, że to było ,,okienko pocztowe'' bo tam siedział w pustym biurze
    smutny pan, co dawał formularz i po 2 tygodniach się odbierało decyzję, a w
    międzyczasie on to zawoził/wysyłał do Stalinogrodu i tak.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,