    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Date: Sat, 16 Jun 2007 21:43:07 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 18:50:50 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    [...]
    > To znaczy że np. zamknął i go tam już nie ma :D Sam tak miałem. Przez
    > pół roku miałem sklep, ale uznałem, że nie zarabiam na haracz dla ZUS to
    > zamknąłem. O tyle że ja nie zmieniłem komórki więc się można było w
    > temacie gwarancji dodzwonić. Ale jakbym zmienił to co taki klient może?

    Może przyjść do ciebie do domu (tam gdzie jest "siedziba" firmy),
    może wysłać ci list polecony z wezwaniem do wywiązania się ze swoich
    zobowiązań, itd...

    [...]
    > No dobra, powiedzmy że mnie przekonaliście, to czemu skoro DG OF jest
    > taka ekstra, powstają zoo i sa? Czemu właściciele/założyciele wręcz
    > ryzykują tak jak Jobs czy nasz lokalny Fołtyn, że ,ich' firma wręcz ich
    > wywali na zbity pysk? Przecie tak ładnie i odlotowo mogli pozostać
    > bogami swoich firm....

    Dlatego, że im większymi pieniędzmy firma obraca, tym więsze ryzyko
    prowadzenia tej firmy, kiedy odpowiadasz całym swoim majątkiem.

    p. m.