    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darmowe oprogramowanie w firmie
    Date: Thu, 05 Feb 2004 09:52:51 +0100

    Użytkownik ABax napisał:
    > Witam.
    > Z góry uprzedzam, że nie bardzo wiem o co chodzi
    > i przepraszam za zawracanie szanownych głów.
    > Grzebałem już po goglach, ale słowa oprogramowanie, darmowe i podatki są tak
    > częste że ..
    >
    > Jakiś czas temu była afera z darmowym oprogramowaniem w firmach.

    Nie było afery. Był jeden przypadek opisany przez GP i rozdmuchany.
    Przypadek który upadł w odwołaniu. Gośc wciągnął darmowe oprogramowanie
    do ewidencji WNiP w wartości "zero". Totalna głupota i nieznajomośc
    przepisów. To sie musiało źle skończyć.

    To był jedyny znany przypadek czepienie się przez US darmowego
    oprogramowania. Probowalam kiedys znaleźc kogoś kto miał z tym kłopoty.
    Nie znalazł się nikt kto by chociaz znal kogos takiego.
    Ale GP rozpętała panikę.

    Teraz takie bzdety możesz co najwyżej usłuszeć od gości którzy chcą na
    sporzedazy darmowych programów zarobić.
    No i od firmy JZK. Wypuściła kiedys agitke ostrzegająca przez uzywaniem
    darmowych programów, straszyła KKS. Żałosne.

    Na listach dyskusyjnych ktos sie czasem budzi zgłębokiego letargu i
    odgrzewa temat.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk