  • Data: 2008-09-21 14:34:49
    Temat: Re: Dziwna faktura z UE - jak to zaksiegowac?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba wrote:

    > Kupilem cos na ebayu niemeickim. Podalem swoj NIP UE (jestem
    > zarejestrowany), podalem dane firmy... I dostalem szybciutko towar
    > wraz z faktura. NA fakturze dane niemieckiej firmy ich NIP (TEZ
    > UNIJNY!), ale faktura jest... zwykla, nie wewnatrzwspolnotowa.

    Nie dogadałeś się po prostu ze sprzedawcą i tyle.
    Choć wcale im się nie dziwię, bo jak to jest jakiś sklep,
    to pewnie mieli juz takich klientów pełno, co chcieli netto,
    ale bezpodstawnie.

    > Rozumiem ze powinienem sobie zrobic fakture vat wewnetrzna ? Do
    > wartosci brutto (czyli tego co faktycznie zaplacilem) dodac 22% vat i
    > to zaksiegowac u siebie jako koszt.
    > Tylko wlasnie nie bardzo wiem gdzie u diabla wpisac to wszystko w
    > deklaracje VAT-7... ? Rozumiem ze wp ozycji 46 i 47, ale czy z przodu
    > tez ? No bo przeciez musi mi sie jakos ten "wirtualny vat" wyzerowac,
    > bo mi go panstwo nie bedzie oddawalo, skoro go tak naprawde nei
    > zaplacilem... ?

    Zrób tak samo jak byś zrobił dla WDT - przecież nic się nie zmienia-
    tylko kwota, więc w czym problem? Ciekawie to się zrobi przy korekcie,
    o ile ja otrzymasz, w co osobiście nie wierzę.