    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: E-faktura ? Co z nia zrobic ?
    Date: Fri, 23 Nov 2007 12:11:00 +0100

    Dnia 23-11-2007 o 11:58:52 <M...@g...com> napisał(a):

    > Czyli jezeli dobrze zrozumialem, to koles moze mi wyslac taka fakture
    > zabezpieczona podpisem, ale bez mojej zgody na pismie i tak musi mi
    > przyslac papierowa wersje ?

    Trzeba by sprawdzić w przepisach, ale jestem prawie pewien że tak.
    Przy czym nie musi Ci przysyłać - musi jedynie wystawić papierową wersję.

    > A co z tym co przeczytalem w tym arttykule:
    > http://www.nowebiuro.pl/Tematy_dnia/Rz;Na;fakturze;m
    usi;byc;podpis;elektroniczny,artykul-3621-54.html
    > moj dostawca de-facto chce udostepnic nam serwer na ktorym beda te
    > faktury... twierdzi ze zabezpieczone podpisem.. ale to ja bede je
    > drukowal a nie on. A w takim razie jak rozumiem to jest niezgodne z
    > prawem.

    Ale faktur elektonicznych się nie drukuje. Jeśli masz drukować,. to to są
    zwykłe papierowe
    faktury które musi wystawić sprzedawca - na co wskazują wyroki.
    Co prawda nikt się w tych wyrokach nie odniósł do kwesti zlecania wydruku
    innej osobie,
    więc nie wiemy jak by to było, ale jeśli mówisz o jakichś większych
    kwotach, to nie warto
    byc królikiem doświadczalnym :)